Skip Navigation

Оберіть мову

 

 

ПЕРЕДОВА ТЕХНОЛОГІЯ

 

   


ТЕХНОЛОГІЯ FUSE+

ЕФЕКТИВНІСТЬ ПЛЮС КОМФОРТ

   

file


Гальмівні колодки з технологією Fuse+ — це історія про об’єднання зусиль, об’єднання досвіду. Від досліджень і розробок до інсталяції, від надійної ефективності до висококласного комфорту: ці абсолютно нові технологічні інновації будують мости у майбутнє.

 ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ

 


Технологія FUSE+ є результатом 3 років напружених конструкторських робіт, аналізу та тестування 75 матеріалів. Створена гальмівна колодка є унікальною комбінацією 20 компонентів, яка піднімає технологію виробництва колодок на наступний рівень.

file

 

 ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

file


Гальмівна колодка FUSE+  зроблена за тою самою технологією Eco Friction® з нульовим вмістом міді, виділяє менше пилу, а також створює менше шуму і зменшує шкідливі викиди. При цьому за рахунок підвищення міцності колодок і дисків подовжений термін їх служби.

   

 

 ЯКІСТЬ, ЩО ВІДПОВІДАЄ СТАНДАРТАМ OE 

 


При кожній зупинці наші продукти демонструють найкращі світові характеристики. Кожна гальмівна колодка за технологією FUSE+  ретельно розроблена в науково-дослідних центрах, таких як наш технічний центр Chapel-en-le-Frith у Великобританії. Після розробки вона виробляється відповідно до стандартів оригінального обладнання на наших провідних підприємствах у Європі. Щоб відповідати таким самим високим вимогам, як і продукти ОЕ. Незалежно від ситуації. 

file

   

 РЕВОЛЮЦІЙНА ГАЛЬМІВНА КОЛОДКА - ПОЄДНАННЯ НЕСУМІСНОГО

file



Технологія Fuse+ була розроблена, щоб поєднати переваги матеріалів, що забезпечують ефективність гальмування, та матеріалів, що орієнтовані на забезпечення комфорту. Ця філософія дала можливість створити формулу революційної гальмівної колодки, яка поєднує в собі несумісне.

   

 НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ КОМФОРТ

 

Ці колодки долають прірву між ефективністю та сьогоденними потребами охорони середовища, і є одночасно тихішими та довговічними. Вони неперевершені з точки зору стійкості до зносу, шумових характеристик, протипилових якостей і комфортного відчуття.


125 РОКІВ ЕФЕКТИВНОГО ГАЛЬМУВАННЯ

100 РОКІВ ДОСВІДУ В ОЕ

 

   

   



ECO-FRICTION®

ЕКОЛОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ОРИГІНАЛЬНИХ КОМПЛЕКТУЮЧИХ

   

eco-friction-technology


Екологічність, безпечність та чудові характеристики гальмування. Технологія Eco-friction® дозволяє повністю відмовитися або звести до мінімуму використання міді та важких металів у складі гальмівних колодок, а також знизити шкідливі викиди. Ця інноваційна технологія відповідає потребам сьогодення та вимогам найновіших екологічних  платформ.

  • 5 років копіткої дослідницької роботи
  • Випробування 1 500 різних матеріалів для отримання першокласного складу, що має таку саме сполучну дію, як і мідь
  • Поєднання 25 компонентів: сульфіди металів, абразиви, волокна, частинки кераміки та різні типи графіту
  • Технологія підходить для всіх типів автомобілів, гібридів та електромобілів включно, і відрізняється високою ефективністю для стоянкового гальма з електроприводом.

 

 ЕКОЛОГІЧНІСТЬ, БЕЗПЕЧНІСТЬ ТА ЛЕГКІСТЬ

   

 


Вміст важких металів <0,5%
частинок міді, цинку або сурми

На 60% менше викидів від втрати ваги (колодка/диск) на дистанції 7000 км

eco-greener-safer-lighter

  

 ЗРОБІТЬ СВІЙ АВТОМОБІЛЬ БІЛЬШ ЕКОЛОГІЧНИМ

   

eco-friendlier


Електромобілі та гібриди відрізняються підвищеними вимогами до гальмівних колодок, пов'язаними з відсутністю шуму від двигуна, рекуперативним гальмуванням, більшою масою автомобіля та більшою динамікою розгону. Eco-friction® відповідає цим вимогам.

  • Кращі гальмівні характеристики в цілому
  • Більш стабільний рівень тертя в різних умовах
  • Вищі вимоги до шуму, вібрації та жорсткості (NVH)


РЕАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
ВИПРОБУВАНЬ НА ТРАСІ

 

   


ПЕРША В СВІТІ СПЕЦІАЛЬНА ГАЛЬМІВНА РІДИНА ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНИХ ТА ГІБРИДНИХ АВТОМОБІЛІВ

   

 

 

 THE WORLD’S FIRST DEDICATED BRAKE FLUID FOR ELECTRIC & HYBRID CARS

   

file



Світовий ринок електричних та гібридних автомобілів швидко розширюється. Але ці нові автомобілі мають нові потреби. Для того, щоб їх гальмування стало безпечним та гладким, була необхідна спеціальна гальмівна рідина. Рідина, розроблена спеціально для моделей EHV.

 НИЖЧА ЕЛЕКТРОПРОВІДНІСТЬ

Через потенційні електричні струми поблизу гальмівної системи  компанія Ferodo розробила новий тип рідини з меншою провідністю

 БІЛЬШ ВИСОКА СУХА ТА ВОЛОГА ТОЧКИ

Моделі EHV не зможуть скористатися рекуперативним гальмуванням,  коли батарея повна. Традиційним гальмам доведеться виконувати всю роботу самостійно. Для підвищення ефективності гальмування рекомендується спеціальна гальмівна рідина. Компанія Ferodo розробила рідину з високою сухою та вологою температурою кипіння, щоб забезпечити EHV максимальну безпеку, комфорт і довговічність.

 БІЛЬШ ВИСОКА СТІЙКІСТЬ ДО КОРОЗІЇ

У звичайних обставинах гальма в моделях EHV використовуються менше. Але тим не менш, вони мають працювати відмінно, коли це потрібно. Це спонукало Ferodo розробляти рідину з підвищеним захистом від корозії.

Гальмівна рідина для EHV фактично перевищує за будь-якими характеристиками існуючі рідини (DOT 3, DOT 4, DOT 5.1, та DOT 4LV включно).
 

 ЧОМУ ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНИХ ТА ГІБРИДНИХ АВТОМОБІЛІВ ПОТРІБНА СПЕЦІАЛЬНА ГАЛЬМІВНА РІДИНА?

   


   



СПРЯМОВАНІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ
 

 

   

directional-brake-pads2


Ці колодки знижують рівень шуму гальмівної системи, зберігаючи робочі характеристики стандартних гальмівних колодок. Оскільки спрямовані гальмівні колодки торкаються гальмівних дисків під кутом, шум, вібрації та жорсткість (NVH) гальм знижуються до  мінімуму.


 

 З ФАСКОЮ АБО СЕРПОПОДІБНИМ ВИРІЗОМ

   

 


В спрямованих гальмівних колодках з антискрипною фаскою
 використовується перехідна поверхня в зоні контакту колодки з диском. Фаска не дозволяє гальмівному диску захоплювати передній край гальмівної колодки та забезпечує рівномірність зносу колодки, а також зниження шуму при гальмуванні.

chamfer-directional-pad

   

crescent-directional-pad

 


Спрямовані гальмівні колодки з серпоподібною виїмкою мають серпоподібний виріз в антискрипній накладці несучою пластини. Він знижує вібрації та працює як термічний бар'єр для рівномірного розподілення тепла.

    

 ЯК ВСТАНОВИТИ СПРЯМОВАНІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ

      


   



ТЕХНОЛОГІЯ COAT+ 
МЕНШЕ ОКИСЛЕННЯ, МИТТЄВЕ ВСТАНОВЛЕННЯ

 

   

coat-technology2


Технологія Coat+, ідеально підходить для гальмівних колодок Ferodo Eco-friction®, усуває необхідність у знежирюванні поверхні гальмівного диска перед встановленням та забезпечує чудовий антикорозійний захист для конкретних застосувань. І це все без погіршення показників ефективності.

  • Чудове покриття диска для запобігання корозії
  • Диск готовий до установки відразу після розпакування
  • Асортимент підходить для широкого спектру автомобілів, включно з сучасними автомобілями преміум-класу з легкосплавними дисками


   



КОМПОЗИТНІ ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ

ТЕХНОЛОГІЯ

   

composite-rotors-technology2

 

СУЧАСНА ЯКІСТЬ СКЛАДАННЯ
  • Поєднання робочої поверхні з високовуглецевого чавуну зі ступицею меншої ваги з алюмінієвого сплаву
  • З'єднання робочої поверхні зі ступицею за допомогою сталевих заклепок

МАКСИМАЛЬНА ТОЧНІСТЬ ТА ЧУДОВІ РОБОЧІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
  • Покращені характеристики гальмування
  • Відповідність дизайна та робочих характеристик до найбільш передових інновацій у виробництві оригінальних комплектуючих

ЛЕГКА КОНСТРУКЦІЯ
  • Зниження ваги диска на майже 30%
  • Зниження вібрацій
  • Зменшення витрати палива та шкідливих викидів

МАКСИМАЛЬНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
  • Результат безперервних досліджень та розробок
  • Неперевершений комфорт водіння
  • Чудова спортивна зносостійкість 
file

КОЛИ І ЧОМУ ЗАМІНЮВАТИ
ВАШІ ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ
 

   



ЕЛЕКТРОМОБІЛІ
 

 

   

electric-vehicles-new


Для досягнення цільових показників ЄС відносно викидів, що встановлені на найближчі 5-10 років, потрібен більш «електромобільний» парк транспортних засобів. Оскільки такі бар'єри, як цінова доступність, недостатність інфраструктури та відсутність інвестицій поступово зникають, шлях до повного переходу на електромобілі стає відкритим.

СВІТОВИЙ БУМ ПРОДАЖІВ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
В 2019 р. відбувся світовий бум продажів виключно електромобілів. У першому півріччі збільшення об'єму продажу в 41 країні склало 92% (до 765 тис. шт.), і в найближчі місяці очікується посилення цієї тенденції*. Електромобільна революція тягне за собою трансформацію всіх технічних компонентів.

НОВА ТЕХНОЛОГІЯ, НОВІ ПОТРЕБИ                                                               
Ferodo® вже відповідає на виклики цієї нової автомобільної революції, пропонуючи рішення зі зниження ваги робочих механізмів, зменшенню вібрації та шуму для забезпечення ефективного гальмування в будь-яких ситуаціях, навіть із  системою рекуперативного гальмування, де електроенергія, що виробляється при гальмуванні використовується для підзарядки акумуляторів. Ви завжди можете покластися на оптимальну ефективність, комфорт і високі робочі характеристики.

*JATO Automotive Market Research 2019


ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ГАЛЬМІВНІ
КОЛОДКИ ECO-FRICTION

 

   



ЕЛЕКТРОННЕ РУЧНЕ ГАЛЬМО
 

 

   

electronic-hand-brake2


Підвищена точність та ефективність, покращене аварійне управління — це лише кілька переваг гальма стоянки з електроприводом в порівнянні з традиційними системами. Вже нікого не повинно дивувати, що автовиробники поволі відмовляються від механічного гальма стоянки. Що означає по відношенню до ваших гальмівних колодок це спрощення у використанні, підвищення надійності та покращення функціональності?

ПІДВИЩЕННЯ ВИМОГ ДО ГАЛЬМІВНИХ КОЛОДОК
  • Високі та стабільні величини статичного тертя для надійного утримання автомобіля гальмом стоянки при паркуванні на схилах
  • Без скреготу гальма
  • Без гулу на початку гальмування

ПРОЧИТАЙТЕ ПРО ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНІ СИГНАЛИ ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ
НА ПАНЕЛІ ПРИЛАДІВ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ