Skip Navigation

Оберіть мову

ЗАДНІ ГАЛЬМА АВТОМОБІЛЯ FORD C-MAX

Завантажити PDF

Задні гальма

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ

  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Вимкніть двигун автомобіля та витягніть ключ із замка запалювання.
  • Зніміть задні колеса.
  • Відпустіть стоянкове гальмо.
  • Зніміть трос стоянкового гальма (1) та фіксатор гальмівного супорта (2).
  • За допомогою гайкового ключа відповідного розміру відкрутіть монтажні болти гальмівного супорта (4) та зніміть супорт зі ступиці.
  • Зніміть зовнішню (5) та внутрішню (6) гальмівну колодку.

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ЗАМІНА

  • Втягніть поршень в корпус гальмівного супорта за допомогою спеціального інструмента.
  • Установіть зовнішню гальмівну колодку зі сторони колеса (без фіксуючої скоби).
  • Установіть внутрішню гальмівну колодку зі сторони поршня (без фіксуючої скоби).
  • Затягніть гвинти кріплення гальмівного супорта до кронштейна з моментом 35 Нм.
  • Відрегулюйте хід важеля стоянкового гальма.
  • Прокачайте гідравлічну систему (згідно з інструкціями розділу «Гідравлічний контур»).

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ДЕМОНТАЖ

  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Вимкніть двигун автомобіля та витягніть ключ із замка запалювання.
  • Зніміть задні колеса.
  • Відпустіть стоянкове гальмо.
  • Зніміть трос стоянкового гальма та фіксатор гальмівного супорта.
  • За допомогою гайкового ключа відповідного розміру відкрутіть монтажні болти гальмівного супорта та зніміть супорт зі ступиці.
  • Зніміть зовнішню та внутрішню гальмівну колодку.
  • Зніміть з’єднувач шланг з гальмівного супорта.
  • Відкрутіть монтажні болти гальмівного супорта (7) та зніміть його монтажний кронштейн (8).
  • Зніміть гальмівний диск (9) зі ступиці.

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ЗАМІНА

  • Переконайтеся, що ступиця колеса очищена та не має корозії, а поверхня гальмівного диска чиста та гладка.
  • Установіть гальмівний диск на ступицю, насунувши його на різьбові шпильки.
  • За допомогою спеціального інструмента вштовхніть поршень гальмівного супорта в супорт.
  • Установіть монтажний кронштейн гальмівного супорта.
  • Затягніть гвинти кріплення гальмівного супорта до кронштейна з моментом 70 Нм.
  • Установіть гальмівний супорт на місце та закрутіть його монтажні болти.
  • Установіть нову зовнішню гальмівну колодку на ступицю зі сторони колеса.
  • Установіть нову внутрішню гальмівну колодку зі сторони поршня гальмівного супорта.
  • Затягніть монтажні гвинти гальмівного супорта з моментом 35 Нм.
  • Прикріпіть з’єднувач шланга до супорта і затягніть з моментом 15 Нм.
  • Відрегулюйте хід важеля стоянкового гальма.
  • Прокачайте гідравлічну систему (згідно з інструкціями розділу «Гідравлічний контур»).
brake pads removal
brake disc removal

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: коли поршень втягується в корпус гальмівного супорта, гальмівна рідина виштовхується в бачок. Коли гальмівний супорт рухається, переконайтеся, що супорт підтримується. Проконтролюйте, щоб контактні поверхні гальмівної колодки були чистими та без забруднень.

ЗАПОБІЖНІ ЗАХОДИ ПІД ЧАС ВСТАНОВЛЕННЯ ГАЛЬМІВНИХ КОЛОДОК

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: для забезпечення належної роботи задніх гальм важливо правильно встановити гальмівні колодки згідно зі схемою, наведеною нижче. Якщо встановити задні гальмівні колодки неправильно, результатом стане нерівномірний знос, шум і порушення функціонування гальмівної системи. Причиною є те, що конструкція гальмівного супорта не дозволяє пружині фіксації гальмівних колодок упиратися в зовнішній край містка супорта, і тому колодка не може розташовуватися рівно на диску. Коли гальма не застосовуються, внутрішня гальмівна колодка буде стукати.

brake pads assembly precautions

ЗАПОБІЖНІ ЗАХОДИ

Гальмівна рідина гігроскопічна і підлягає періодичній заміні. Не використовуйте рідину, яка не відповідає специфікаціям, наведеним у таблиці. Уникайте випадкового попадання рідини на пофарбовані, гумові, пластмасові та механічні деталі. Не заливайте гальмівну рідину із пляшки/каністри, яка була відкрита тривалий час.

СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО

РОБОТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОГО СТОЯНКОВОГО ГАЛЬМА

Деякі моделі можуть бути оснащені опціональною системою електромеханічного стоянкового гальма. До цієї системи належать спеціальна кнопка, вимикач педалі зчеплення, вимикач гальмівної педалі, механізм аварійного розблокування та привід, розміщений під відсіком для запасного колеса. Єдиним елементом керування системою є перемикач електромеханічного стоянкового гальма або тумблер, який приводить в дію стоянкове гальмо.

Спосіб блокування електромеханічного стоянкового гальма залежить від типу гальмування — статичного або динамічного.

Під час статичного гальмування, коли швидкість автомобіля не перевищує 4 км/год або автомобіль не рухається, для блокування гальма потрібно підняти кнопку вгору на короткий час.

Під час динамічного гальмування на швидкості більше 4 км/год кнопка піднімається поступово і гальмування виходить плавним.

РЕГУЛЮВАННЯ

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: ця процедура застосовується лише для механічного стоянкового гальма. Для електромеханічного стоянкового гальма потрібно використовувати діагностичний пристрій.

Примітка: перед регулюванням нового або заново прокладеного тросу переконайтеся, що важіль стоянкового гальма повністю опущений, що дозволяє налаштувати систему за чотири кроки:

  • Крок 1: затягніть регулюючу гайку з моментом 2 Нм.
  • Крок 2: підніміть важіль стоянкового гальма на 12 зубців.
  • Крок 3: повністю опустіть важіль стоянкового гальма.
  • Крок 4: відкрутіть гайку до кінця різьби.
  • Зніміть пильовик з важеля керування стоянковим гальмом.
  • Відпустіть стоянкове гальмо.
  • Переконайтеся, що трос стоянкового гальма прокладений правильно.

Примітка: не перевищуйте рекомендований момент затягування 2 Нм. Не прокручуйте регулюючу гайку більше ніж на 23 оберти. Недотримання цих рекомендацій може призвести до пошкодження різьби тросу.

  • Переконайтеся, що важіль стоянкового гальма опущений, та відрегулюйте трос за чотири кроки:
  • Крок 1: вставте щуп товщиною 0,7 мм між важелем стоянкового гальма та виступом гальмівного супорта з обох сторін.
  • Крок 2: за допомогою помічника затягуйте регулюючу гайку, доки не буде помітно переміщення одного з важелів супорта стоянкового гальма.
  • Крок 3: витягніть щуп.
  • Крок 4: прокрутіть задні колеса та перевірте, чи немає спротиву гальм. Якщо відчувається спротив, відкрутіть регулюючу гайку стоянкового гальма до кінця різьби, очистіть троси стоянкового гальма та повторіть процедуру регулювання.
  • Установіть пильовик важеля керування стоянковим гальмом.
Actuator

ГІДРАВЛІЧНИЙ КОНТУР

ПРОКАЧУВАННЯ ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ

Попередження: під час прокачування завжди наливайте в бачок нову та чисту гальмівну рідину.

  • Під’єднайте шланг до штуцера прокачування.
  • Переконайтеся, що інший кінець шлангу розміщено в ємності, де є невелика кількість гальмівної рідини.
  • Розмістіть ємність на висоті як мінімум 300 мм над штуцером прокачування.
  • Відпустіть штуцер прокачування на півоберта.
  • Краще всього починати прокачування з супорта, найбільш віддаленого від головного гальмівного циліндра. Рекомендується застосовувати пристрій для прокачування гальмівної системи.
  • Залийте в бачок гальмівну рідину до відмітки Max.
  • Продовжуйте натискати на гальмівну педаль, доки в ємність для зливання не почне поступати чиста рідина без бульбашок повітря.
  • Після завершення прокачування та видалення з гальмівної системи повітря затягніть штуцер прокачування.
  • Створіть в гальмівній системі тиск, натиснувши на гальмівну педаль, та перевірте, чи немає протікань.

Попередження: переконайтеся, що штуцер прокачування затягнутий, а його пильовик замінений з метою запобігання корозії.

  • Повторіть цю процедуру для інших гальмівних ліній.
ГАЛЬМІВНА РІДИНА
Продукт DOT4
Інтервали технічного обслуговування Заміна гальмівної рідини та прокачування системи кожні 2 роки
Перевірка рівня гальмівної рідини через кожні 20 000 км/1 рік
Візуальна перевірка наявності протікань або іржі через кожні 20 000 км/1 рік

 

 

ГАЛЬМІВНА РІДИНА DOT4
FBX050 500 мл
FBX100 1 л
FBX500 5 л
FBX2000 20 л

 

 

АРТИКУЛИ МАРКИ FERODO

 

Гальмівні колодки FDB1931

 

 

Гальмівні диски Обід 15 і 16 дюймів Обід 17 дюймів
Серійний № деталі DDF1226 DDF1227
Діаметр (мм) 265,0 280,0
Товщина (мм) 11,0 11,0
Мін. товщина (мм) 9,0 9,0

Примітка:
окрім автомобіля Ford C-Max такий тип гальмівних супортів ATE встановлюється на деякі моделі автомобілів:

  • Ford Focus II/Tourneo Connect/Transit Connect
  • Mazda 3/5
  • Volvo C30/S40/V50

 

 

Пов’язані посібники зі встановлення
Завантаження ...