Skip Navigation

Оберіть мову

ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА АВТОМОБІЛЯ ALFA ROMEO MITO

Завантажити PDF

ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА

Вентильовані дискові гальма з плаваючим гальмівним супортом і керуючим циліндром.

MITO_EN_A4.indd

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ

MITO_EN_A4.indd
  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Зніміть передні колеса. (Примітка: датчик зношування гальмівної колодки встановлено лише на лівому передньому гальмівному супорті).
  • Відключіть електричний роз’єм (1) від датчика зношування гальмівної колодки та від’єднайте дроти від середнього фіксатора.
MITO_EN_A4.indd
  • Відкрутіть нижній стопорний гвинт (2) між переднім гальмівним супортом і кронштейном.
  • Поверніть передній гальмівний супорт і зафіксуйте його в цьому положенні.
  • Видаліть всі залишки клею, які залишилися під боковими фіксаторами і поршнем супорта.
  • Зніміть передні гальмівні колодки (3) з кронштейна.
MITO_EN_A4.indd
  • Зніміть ковзаючі фіксатори (4) з кронштейна гальмівного супорта.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: коли поршень втягується в корпус гальмівного супорта, гальмівна рідина виштовхується в бачок. Коли гальмівний супорт втягується, переконайтеся, що поршень підтримується. Проконтролюйте, щоб контактні поверхні гальмівної колодки були чистими та без забруднень. Вентильовані дискові гальма з плаваючим гальмівним супортом і керуючим циліндром.

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ

MITO_EN_A4.indd
  • Перед встановленням ковзаючих фіксаторів гальмівної колодки очистіть кронштейн гальмівного супорта.
  • Розмістіть ковзаючі фіксатори всередині місць посадки кронштейна.
  • Установіть передні гальмівні колодки всередині відповідних місць посадки, слідкуючи за правильним розміщенням колодки зі сторони поршня. Цю гальмівну колодку можна розпізнати по заклепкам (1), які розташовані паралельно фіксуючим язичкам (2).
  • Установіть передні гальмівні колодки всередині місць посадки, слідкуючи за правильним розміщенням колодки зі сторони автомобіля — заклепки (3) на ній розміщені під прямим кутом до фіксуючих язичків (4).
  • Видаліть двосторонню захисну плівку з задньої сторони гальмівної колодки.
  • Установіть передній гальмівний супорт на місце посадки та затягніть новий гвинт з моментом 27–30 Нм.
  • Підключіть електричний роз’єм датчика зношування гальмівної колодки та закріпіть дроти середнім фіксатором.

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ДЕМОНТАЖ

MITO_EN_A4.indd
  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Зніміть передні колеса.

Примітка:
датчик зношування гальмівної колодки встановлено лише на лівому передньому гальмівному супорті.

MITO_EN_A4.indd
  • Відключіть електричний роз’єм від датчика зношування гальмівної колодки та від’єднайте дроти від середнього фіксатора.
  • Відкрутіть гвинти (5) та зніміть передній гальмівний супорт (6).
  • Відкрутіть гвинти кріплення кронштейна та зніміть передній гальмівний супорт.
  • Відкрутіть гвинти (7) та зніміть передній гальмівний диск (8).

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Установіть передній гальмівний диск на місце посадки та затягніть гвинти з моментом 10–15 Нм.
  • Установіть передній гальмівний супорт на місце посадки та затягніть з правильною послідовністю (почніть з моменту 15 Нм, а потім затягніть з моментом 27–30 Нм, починаючи з верхнього гвинта).
  • Підключіть електричний роз’єм датчика зношування гальмівної колодки та закріпіть відповідні дроти.

ЗАПОБІЖНІ ЗАХОДИ

Гальмівна рідина гігроскопічна і підлягає періодичній заміні. Не використовуйте рідину, яка не відповідає специфікаціям, наведеним у таблиці. Уникайте випадкового попадання рідини на пофарбовані, гумові, пластмасові та механічні деталі.

СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО

Механічним органом керування стоянковим гальмом є важіль (1), розміщений між двома передніми сидіннями, який приводить в дію коромисловий важіль з двома гнучкими тягами (2), з’єднаними з важелями стоянкового гальма на задніх гальмах.

 

MITO_EN_A4.indd

РЕГУЛЮВАННЯ

Примітка: стоянкове гальмо потрібно відрегулювати після заміни задніх гальмівних колодок або тросу стоянкового гальма, оскільки зазор зношування автоматично зменшується.

MITO_EN_A4.indd
  • Перед регулюванням тросу спочатку переконайтеся, що важіль, який виходить із гальмівного супорта, зафіксований.
MITO_EN_A4.indd
  • Підніміть важіль стоянкового гальма на один зуб та перевірте, чи відійшов важіль від стопорів та чи однаковий зазор на обох гальмівних супортах.
MITO_EN_A4.indd

Примітка:
під час встановлення нових гальмівних колодок важіль гальмівного супорта повинен завжди бути зафіксований на стопорах перед віджиманням поршня.
Якщо це не так, стоянкове гальмо буде працювати неправильно.

MITO_EN_A4.indd
  • Відмітьте положення регулюючої гайки (3), потім відпустіть її мін. на 2–3 оберти, щоб повністю ослабити трос.
  • Запустіть двигун та енергійно натисніть на гальмівну педаль не менше 10 разів.
  • Потягніть важіль стоянкового гальма вгору до п’ятого клацання на зубчатому секторі.
  • Затягуйте регулюючу гайку на важелі стоянкового гальма, доки задні колеса не будуть загальмовані.
  • Переконайтеся, що після опускання важеля стоянкового гальма задні колеса вільно обертаються.
  • Вимкніть двигун.

ГІДРАВЛІЧНИЙ КОНТУР

ЗАПОВНЕННЯ ТА ПРОКАЧУВАННЯ СИСТЕМИ

  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Переконайтеся, що рівень гальмівної рідини находиться між позначками MIN та MAX.
  • Зніміть кришку бачка гальмівної рідини та під’єднайте до бачка відповідний інструмент.

Щоб запобігти потраплянню забруднень в бачок гальмівної рідини, перед відкручуванням кришки ретельно очистіть кришку та всю поверхню бачка.

  • Зніміть захисну кришку.
  • Під’єднайте відновлюючий пристрій та відкрийте спускний клапан на гальмівному супорті.

Для забезпечення повного прокачування гальмівної системи надмірний тиск повинен складати 1,0 бар.

  • Повільно відкрийте штуцер прокачування та почекайте, доки із гідравлічної системи не вийде все повітря.
  • Прокачування гальм відбувається у заданому порядку, починаючи з гальмівного супорта, найбільш віддаленого від головного гальмівного циліндра.
  • Після завершення процесу прокачування проведіть випробування на дорозі так, щоб хоч раз була задіяна система ABS.

 

ГАЛЬМІВНА РІДИНА
Продукт DOT4 SAE J1703
Об’єм 1,0 л
Інтервали технічного

обслуговування
Заміна гальмівної рідини та прокачування системи кожні 2 роки

 

 

ГАЛЬМІВНА РІДИНА DOT4
FBX050 500 мл ferodo-product-racing-fluids-dot4-2016
FBX100 1 л
FBX500 5 л
FBX2000 20 л

 

 

АРТИКУЛИ МАРКИ FERODO

 

Гальмівні колодки FDB1468

 

 

Гальмівний супорт марки Bosch
Гальмівні колодки FDB1468
Довжина (мм) 151,0
Висота (мм) 57,3
Товщина (мм)* 18,4
Мін. товщина (мм)* 8,0
Гальмівні диски DDF762
Тип Вентильовані
Діаметр (мм) 257,0
Товщина (мм) 22,0
Мін. товщина (мм) 20,2

* З урахуванням товщини опори

 

Пов’язані посібники зі встановлення
Завантаження ...