ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА
Вентильовані дискові гальма з плаваючим гальмівним супортом і керуючим циліндром.
ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ
ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ
- Установіть автомобіль на підйомник.
- Зніміть передні колеса. (Примітка: датчик зношування гальмівної колодки встановлено лише на лівому передньому гальмівному супорті).
- Відключіть електричний роз’єм (1) від датчика зношування гальмівної колодки та від’єднайте дроти від середнього фіксатора.
- Відкрутіть нижній стопорний гвинт (2) між переднім гальмівним супортом і кронштейном.
- Поверніть передній гальмівний супорт і зафіксуйте його в цьому положенні.
- Видаліть всі залишки клею, які залишилися під боковими фіксаторами і поршнем супорта.
- Зніміть передні гальмівні колодки (3) з кронштейна.
- Зніміть ковзаючі фіксатори (4) з кронштейна гальмівного супорта.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: коли поршень втягується в корпус гальмівного супорта, гальмівна рідина виштовхується в бачок. Коли гальмівний супорт втягується, переконайтеся, що поршень підтримується. Проконтролюйте, щоб контактні поверхні гальмівної колодки були чистими та без забруднень. Вентильовані дискові гальма з плаваючим гальмівним супортом і керуючим циліндром.
ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ
- Перед встановленням ковзаючих фіксаторів гальмівної колодки очистіть кронштейн гальмівного супорта.
- Розмістіть ковзаючі фіксатори всередині місць посадки кронштейна.
- Установіть передні гальмівні колодки всередині відповідних місць посадки, слідкуючи за правильним розміщенням колодки зі сторони поршня. Цю гальмівну колодку можна розпізнати по заклепкам (1), які розташовані паралельно фіксуючим язичкам (2).
- Установіть передні гальмівні колодки всередині місць посадки, слідкуючи за правильним розміщенням колодки зі сторони автомобіля — заклепки (3) на ній розміщені під прямим кутом до фіксуючих язичків (4).
- Видаліть двосторонню захисну плівку з задньої сторони гальмівної колодки.
- Установіть передній гальмівний супорт на місце посадки та затягніть новий гвинт з моментом 27–30 Нм.
- Підключіть електричний роз’єм датчика зношування гальмівної колодки та закріпіть дроти середнім фіксатором.
ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ДЕМОНТАЖ
- Установіть автомобіль на підйомник.
- Зніміть передні колеса.
Примітка:
датчик зношування гальмівної колодки встановлено лише на лівому передньому гальмівному супорті.
- Відключіть електричний роз’єм від датчика зношування гальмівної колодки та від’єднайте дроти від середнього фіксатора.
- Відкрутіть гвинти (5) та зніміть передній гальмівний супорт (6).
- Відкрутіть гвинти кріплення кронштейна та зніміть передній гальмівний супорт.
- Відкрутіть гвинти (7) та зніміть передній гальмівний диск (8).
ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ
- Установіть передній гальмівний диск на місце посадки та затягніть гвинти з моментом 10–15 Нм.
- Установіть передній гальмівний супорт на місце посадки та затягніть з правильною послідовністю (почніть з моменту 15 Нм, а потім затягніть з моментом 27–30 Нм, починаючи з верхнього гвинта).
- Підключіть електричний роз’єм датчика зношування гальмівної колодки та закріпіть відповідні дроти.
ЗАПОБІЖНІ ЗАХОДИ
Гальмівна рідина гігроскопічна і підлягає періодичній заміні. Не використовуйте рідину, яка не відповідає специфікаціям, наведеним у таблиці. Уникайте випадкового попадання рідини на пофарбовані, гумові, пластмасові та механічні деталі.
СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО
Механічним органом керування стоянковим гальмом є важіль (1), розміщений між двома передніми сидіннями, який приводить в дію коромисловий важіль з двома гнучкими тягами (2), з’єднаними з важелями стоянкового гальма на задніх гальмах.
РЕГУЛЮВАННЯ
Примітка: стоянкове гальмо потрібно відрегулювати після заміни задніх гальмівних колодок або тросу стоянкового гальма, оскільки зазор зношування автоматично зменшується.
- Перед регулюванням тросу спочатку переконайтеся, що важіль, який виходить із гальмівного супорта, зафіксований.
- Підніміть важіль стоянкового гальма на один зуб та перевірте, чи відійшов важіль від стопорів та чи однаковий зазор на обох гальмівних супортах.
Примітка:
під час встановлення нових гальмівних колодок важіль гальмівного супорта повинен завжди бути зафіксований на стопорах перед віджиманням поршня.
Якщо це не так, стоянкове гальмо буде працювати неправильно.
- Відмітьте положення регулюючої гайки (3), потім відпустіть її мін. на 2–3 оберти, щоб повністю ослабити трос.
- Запустіть двигун та енергійно натисніть на гальмівну педаль не менше 10 разів.
- Потягніть важіль стоянкового гальма вгору до п’ятого клацання на зубчатому секторі.
- Затягуйте регулюючу гайку на важелі стоянкового гальма, доки задні колеса не будуть загальмовані.
- Переконайтеся, що після опускання важеля стоянкового гальма задні колеса вільно обертаються.
- Вимкніть двигун.
ГІДРАВЛІЧНИЙ КОНТУР
ЗАПОВНЕННЯ ТА ПРОКАЧУВАННЯ СИСТЕМИ
- Установіть автомобіль на підйомник.
- Переконайтеся, що рівень гальмівної рідини находиться між позначками MIN та MAX.
- Зніміть кришку бачка гальмівної рідини та під’єднайте до бачка відповідний інструмент.
Щоб запобігти потраплянню забруднень в бачок гальмівної рідини, перед відкручуванням кришки ретельно очистіть кришку та всю поверхню бачка.
- Зніміть захисну кришку.
- Під’єднайте відновлюючий пристрій та відкрийте спускний клапан на гальмівному супорті.
Для забезпечення повного прокачування гальмівної системи надмірний тиск повинен складати 1,0 бар.
- Повільно відкрийте штуцер прокачування та почекайте, доки із гідравлічної системи не вийде все повітря.
- Прокачування гальм відбувається у заданому порядку, починаючи з гальмівного супорта, найбільш віддаленого від головного гальмівного циліндра.
- Після завершення процесу прокачування проведіть випробування на дорозі так, щоб хоч раз була задіяна система ABS.
ГАЛЬМІВНА РІДИНА | |
Продукт | DOT4 SAE J1703 |
Об’єм | 1,0 л |
Інтервали технічного обслуговування |
Заміна гальмівної рідини та прокачування системи кожні 2 роки |
ГАЛЬМІВНА РІДИНА DOT4 | ||
FBX050 | 500 мл | |
FBX100 | 1 л | |
FBX500 | 5 л | |
FBX2000 | 20 л |
АРТИКУЛИ МАРКИ FERODO |
Гальмівні колодки | FDB1468 |
Гальмівний супорт марки Bosch | |
Гальмівні колодки | FDB1468 |
Довжина (мм) | 151,0 |
Висота (мм) | 57,3 |
Товщина (мм)* | 18,4 |
Мін. товщина (мм)* | 8,0 |
Гальмівні диски | DDF762 |
Тип | Вентильовані |
Діаметр (мм) | 257,0 |
Товщина (мм) | 22,0 |
Мін. товщина (мм) | 20,2 |
* З урахуванням товщини опори