Skip Navigation

Оберіть мову

Робочий зазор у вас під контролем

Завантажити PDF

Оптимальний робочий зазор між гальмівною колодкою та диском допомагає уникнути перегрівання.

Гальма можуть перегріватися внаслідок кількох причин. Однією з найбільш поширених причин, яку можна легко усунути, є неправильно виставлений робочий зазор між гальмівною колодкою та диском. Це може призвести до появи таких проблем:

  • Коли зазор дуже великий, ефективність гальмування знижується, тому що гальмівна колодка не повністю прилягає до гальмівного диска і тертя недостатнє.
  • Коли зазор дуже малий, гальмівна колодка сильно притискається до гальмівного диска, внаслідок чого тертя збільшується, що веде до перегрівання гальм. Внаслідок цього знижується ефективність гальмування, виникає вібрація гальм і шум. Результатом навіть може стати повне пошкодження гальмівного диска.

РЕГУЛЯРНА ПЕРЕВІРКА РОБОЧОГО ЗАЗОРУ

Ми рекомендуємо регулярно перевіряти робочий зазор, тому що по причині зношування гальмівних колодок та дисків зазор постійно збільшується. Усі дискові гальма з повітряним охолодженням оснащені пристроєм для автоматичного регулювання зазору, який самостійно регулює робочий зазор для уникнення посиленого зношування гальмівної колодки і диска. Однак, пристрій потрібно регулярно перевіряти, щоб забезпечити правильність ходу штоку штовхача.

Якщо пристрої для автоматичного регулювання зазору встановлено правильно, вони не потребують ручного регулювання. Їх потрібно лише періодично перевіряти під час кожної заміни гальмівних колодок, або якщо гальма перегріваються. Якщо пристрій виставляє зазор більше максимального, це зазвичай вказує на наявність інших проблем з гальмівною системою, які потрібно усунути.

Нижче наведена процедура регулювання гальм

  • Переконайтеся, що гальма не задіяні, а автомобіль стоїть і не може зрушити з місця.

  • Зніміть колесо.

  • Натисніть на гальмівний супорт по напрямним штифтам всередину. Відіжміть внутрішню гальмівну колодку від штовхачів та перевірте штовхачі і несучу пластину внутрішньої гальмівної колодки.

  • Перевірте робочий зазор між штовхачами та несучою пластиною внутрішньої гальмівної колодки за допомогою щупа. Зазор повинен бути в межах діапазону, наведеного в таблиці нижче.

  • Якщо робочий зазор менше або більше значення, наведеного в таблиці, продовжіть процедуру таким чином:

  • Виставте робочий зазор 2 мм.

  • Натисніть на гальмівну педаль 50 разів.

  • Перевірте робочий зазор ще раз за допомогою щупа. Зазор повинен бути в межах діапазону, наведеного в таблиці нижче.

  • Якщо робочий зазор залишається меншим або більшим за значення, наведене в таблиці нижче, необхідно повністю замінити весь гальмівний механізм або тільки його корпус згідно з інструкціями посібника виробника гальмівного механізму.

РЕКОМЕНДОВАНІ РОБОЧІ ЗАЗОРИ ДЛЯ ГАЛЬМІВНИХ СИСТЕМ

Виробник Тип Робочий зазор (мм)
KNORR-BREMSE SN5000 0,6–1,1
  SB6000 0,6–1,0
  SN7000 0,6–1,1
  SN7000 для автомобілів Scania 0,5–1,0
  SK7000 0,6–1,0
ARVINMERITOR D-Elsa1 0,5–0,7
  D3 0,6–0,8
  D-Elsa2 0,6–0,8
HALDEX DB19 з упорною пластиною 10 мм 0,6–0,9
  DB19 з упорною пластиною 6 мм 0,8–1,2
  DB22LT 0,6–1,2
  DB22 з упорною пластиною 10 мм 0,6–0,9
  DB22 з упорною пластиною 6 мм 0,8–1,2
WABCO PAN17 0,6–0,9
Пов’язані технічні поради
Завантаження ...