Select Language

ЗАДНІ ГАЛЬМА АВТОМОБІЛЯ CITROËN DS4

Завантажити PDF

Задні гальма

ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА TRW З ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИМ СТОЯНКОВИМ ГАЛЬМОМ

ЗАДНІ ГАЛЬМА: ВСТАНОВЛЕННЯ

  1. Задній гальмівний диск
  2. Задні гальмівні колодки
  3. Захисний кожух диска
  4. Задній гальмівний супорт
  5. Монтажний кронштейн гальмівного супорта
  6. Напрямні штифти гальмівного супорта
  7. Штуцер для прокачування гальма
  8. Кришка штуцера для прокачування гальма
  9. Монтажні болти кронштейна гальмівного супорта
  10. Гайка ступиці підшипника
  11. Ковпачок ступиці підшипника

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ

ДЕМОНТАЖ

  • Відпустіть стоянкове гальмо.
  • Від’єднайте негативну клему від акумуляторної батареї.
  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Відкрутіть гайки кріплення коліс і зніміть задні колеса.
  • Зніміть кінець тросу стоянкового гальма (1) з кронштейна (2).

Знімання тросу стоянкового гальма з супорта
 
  • Зніміть кінець тросу стоянкового гальма (4) з гальмівного супорта (3).
  • Зніміть трос стоянкового гальма з корпусу супорта (а).
  • Відкрутіть нижній гвинт (5) гайковим ключем в точці (b).
  • Поверніть гальмівний супорт (3) вгору.
  • Зніміть гальмівні колодки (7) та встановіть опорні прокладки колодок (6).
  • Перевірте рівномірність зношування гальмівної колодки з метою виявлення будь-яких несправностей супорта.

ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Візуально перевірте ущільнення навкруги поршня гальмівного супорта та стан захисних ковпачків.
  • Поверніть поршень гальмівного супорта за годинниковою стрілкою та вдавіть його за допомогою спеціального інструменту, щоб перемістити назад.

Примітка: під час цієї операції слідкуйте за гальмівною рідиною в бачку, щоб запобігти її протіканню.

При заміні гальмівних колодок також міняйте опорні прокладки колодок.

  • Установіть нові опорні прокладки гальмівних колодок та самі колодки.
  • Установіть на місце гальмівний супорт та затягніть (нові) кріпильні болти з моментом 35 Нм.
  • Закріпіть трос стоянкового гальма у вихідному положенні.
  • Установіть задні колеса (та затягніть гайки) і зніміть автомобіль з підйомника.

Після підключення акумуляторної батареї необхідно виконати такі операції:

  • Коли працює двигун, декілька разів повільно та поступово натискайте гальмівну педаль, доки вона не буде відчуватися жорсткою.
  • Перевірте рівень гальмівної рідини та долийте в разі необхідності.
  • Відрегулюйте стоянкове гальмо.
  • В разі необхідності заповніть та прокачайте гальмівну систему.

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ

ДЕМОНТАЖ

  • Відпустіть стоянкове гальмо.
  • Від’єднайте негативну клему від акумуляторної батареї.
  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Відкрутіть гайки кріплення коліс та зніміть задні колеса.
  • Зніміть гальмівні колодки (процедура описана вище).
  • Викрутіть кріпильний гвинт із кріплення гідравлічної трубки гальмівного супорта.
  • Викрутіть болти із напрямних штифтів між гальмівним супортом і монтажним кронштейном супорта.
  • Викрутіть кріпильні болти (6) між монтажним кронштейном гальмівного супорта (7) та задньою підвіскою.
  • Демонтуйте монтажний кронштейн гальмівного супорта.
  • Візуально перевірте ущільнення навкруги поршня гальмівного супорта та стан захисних ковпачків.
  • За допомогою спеціального інструмента поверніть поршень супорта за годинниковою стрілкою, щоб втягнути його в корпус супорта.

Примітка: під час цієї операції слідкуйте за гальмівною рідиною в бачку, щоб запобігти її протіканню.

  • Затягніть гвинт кріплення гідравлічної трубки гальмівного супорта з рекомендованим виробником моментом затягування.

ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Установіть гальмівний диск з підшипником на задню поворотну цапфу підшипника і затягніть гайку ступиці/підшипника з рекомендованим виробником моментом затягування.
  • Установіть монтажний кронштейн супорта на задню підвіску і затягніть монтажні болти з рекомендованим виробником моментом затягування.
  • Установіть на кронштейн супорта нові опорні прокладки гальмівних колодок.
  • Установіть на місце гальмівний супорт та затягніть (новий) кріпильний гвинт з моментом 35 Нм.
  • Прикріпіть на місце трос стоянкового гальма.
  • Установіть задні колеса (та затягніть гайки) і зніміть автомобіль з підйомника.

Під час заміни гальмівних колодок також міняйте опорні прокладки колодок.

  • Установіть на кронштейн супорта нові опорні прокладки гальмівних колодок.
  • Установіть на місце гальмівний супорт та затягніть (новий) кріпильний гвинт з моментом 35 Нм.
  • Прикріпіть на місце трос стоянкового гальма.
  • Установіть задні колеса (та затягніть гайки) і зніміть автомобіль з підйомника.

Після підключення акумуляторної батареї виконайте такі операції:

  • Коли працює двигун, декілька разів повільно та поступово натискайте гальмівну педаль, доки вона не буде відчуватися жорсткою.
  • Перевірте рівень гальмівної рідини та долийте в разі необхідності.
  • Відрегулюйте стоянкове гальмо.
  • В разі необхідності заповніть та прокачайте гальмівну систему.

Електромеханічне стоянкове гальмо

РЕГУЛЮВАННЯ

Примітка: електромеханічне стоянкове гальмо можна відрегулювати лише за допомогою діагностичного тестера, сумісного з тестером виробника.

  • Схема тросів стоянкового гальма.
  • Відкалібруйте стоянкове гальмо (дотримуйтесь всіх вказівок діагностичного тестера).
  • Зчитайте та видаліть всі збережені діагностичні коди несправностей.
  • Натисніть кнопку стоянкового гальма та перевірте, щоб задні колеса надійно заблокувалися.

Категорично забороняється відкривати вузол електромеханічного стоянкового гальма після продажу. Якщо виявлена несправність електромеханічного стоянкового гальма, потрібно замінити весь вузол.

Встановлення

  1. Основний трос
  2. Вузол електромеханічного стоянкового гальма
  3. Допоміжні троси електромеханічного стоянкового гальма

Примітка: у разі виходу з ладу всієї системи, наприклад, акумуляторної батареї або електромеханічного стоянкового гальма, систему можна деактивувати вручну за допомогою спеціального інструмента, який постачається разом з автомобілем.

Гальмівна рідина

ДОЛИВАННЯ ТА ПРОКАЧУВАННЯ СИСТЕМИ

  • Долийте гальмівну рідину в бачок до максимального рівня.
  • Прикріпіть прозору трубку до штуцера прокачування гальмівного супорта.
    • Праве заднє колесо
    • Ліве заднє колесо
    • Праве переднє колесо
    • Ліве переднє колесо
  • Повільно натисніть гальмівну педаль для створення тиску в контурі гальмівної системи.
  • Утримуйте гальмівну педаль натиснутою.
  • Відкрийте штуцер прокачування (гальмівна педаль опускається, тиск у системі зменшується).
  • Утримуйте гальмівну педаль повністю натиснутою та закрийте штуцер прокачування.
  • Дайте педалі піднятися.
  • Почекайте 2 секунди, щоб гальмівна рідина потрапила у головний гальмівний циліндр.
  • Повторюйте операцію, доки гальмівна рідина, яка витікає, не буде чистою і не буде мати бульбашок повітря.

 

ГАЛЬМІВНА РІДИНА
Продукт DOT4
Інтервали технічного обслуговування Заміна гальмівної рідини та прокачування системи кожні 2 роки
Об’єм 1,0 л

 

ГАЛЬМІВНА РІДИНА DOT4
FBX050 500 мл
FBX100 1 л
FBX500 5 л
FBX2000 20 л

 

АРТИКУЛИ МАРКИ FERODO

Гальмівні колодки
Серійний № деталі FDB4224
Діаметр (мм) 268,00
Товщина (мм) 12,0
Мін. товщина (мм) 10,0
Примітка: з підшипником і кільцем ABS

 

Гальмівні диски
Серійний № деталі DDF1735
Діаметр (мм) 268,00
Товщина (мм) 12,0
Мін. товщина (мм) 10,0
Примітка: з підшипником і кільцем ABS
Пов’язані посібники зі встановлення
loading...