ЗАДНІ ГАЛЬМА
ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ
- Установіть автомобіль на підйомник.
- Зніміть задні колеса.
- Відкрутіть нижній стопорний гвинт між гальмівним супортом і кронштейном.
- Поверніть гальмівний супорт вгору та зніміть гальмівні колодки з тримача.
ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ
- Правильно розмістіть гальмівні колодки на тримачі.
- Втягніть поршень супорта за допомогою відповідного інструмента.
- Поверніть гальмівний супорт вниз.
- Затягніть болти кріплення гальмівного супорта до кронштейна з моментом 26,5 Нм.
- Перейдіть до процесу заповнення та прокачування гідравлічної системи.
ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ДЕМОНТАЖ
- Установіть автомобіль на підйомник.
- Зніміть задні колеса.
- Відкрутіть з’єднуючий болт та зніміть ущільнювач.
- Відкрутіть 2 болти та зніміть супорт з кронштейна (A).
- Відкрутіть 2 болти та зніміть кронштейн з супорта (B).
- Поставте мітку на диску та осьовій ступиці.
- Зніміть гальмівний диск зі ступиці.
- Очистіть поверхню ступиці від іржі та бруду.
ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ
- Установіть на кронштейн гальмівного супорта 2 болти та затягніть їх з моментом 88 Нм (C).
- Затягніть болти кріплення гальмівного супорта до кронштейна з моментом 34 Нм.
- Перейдіть до процесу заповнення та прокачування гідравлічної системи.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: коли поршень втягується в корпус гальмівного супорта, гальмівна рідина виштовхується в бачок. Коли гальмівний супорт повертається назад, переконайтеся, що поршень підтримується. Проконтролюйте, щоб контактні поверхні гальмівної колодки були чистими та без забруднень.
СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО
БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ
БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ
- Відкрутіть 2 болти та зніміть кронштейн з циліндра.
- Зніміть заглушку отвору для регулювання барабанної гальмівної колодки з
заднього гальмівного диска. - Поставте мітку на диску та ступиці.
- Відпустіть стоянкове гальмо.
- Повертайте регулятор барабанної гальмівної колодки до тих пір, доки гальмівний диск
не буде вільно провертатися, потім зніміть диск. - За допомогою довгогубців зніміть 2 натяжні
пружини з барабанної гальмівної колодки.
БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ НАТЯЖНОЇ ПРУЖИНИ
- Від’єднайте трос стоянкового гальма.
- Натисніть на пружину барабанної гальмівної колодки, щоб зняти (A) штифт,
пружину та барабанну гальмівну колодку. - Від’єднайте трос стоянкового гальма від важеля барабанної гальмівної
колодки.
БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ
- Нанесіть високотемпературну змазку на контактні поверхні барабанних
гальмівних колодок. - Приєднайте трос стоянкового гальма до важеля барабанної гальмівної колодки.
- Установіть барабанну гальмівну колодку в зборі з пружиною та штифтом.
- Нанесіть високотемпературну змазку на область регулюючого гвинта
барабанної гальмівної колодки. - Установіть натяжну пружину за допомогою довгогубців.
- Нанесіть високотемпературну змазку на контактні поверхні реактивної штанги
та натяжної пружини барабанної гальмівної колодки. - За допомогою довгогубців установіть 2 натяжні пружини на барабанну
гальмівну колодку. - Зверніться до малюнка нижче (B), щоб перевірити, чи правильно встановлені
всі деталі. - Вирівняйте монтажні мітки та встановіть гальмівний диск.
- Після встановлення гальмівного диска відрегулюйте стоянкове гальмо.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: гальмівна рідина гігроскопічна і підлягає періодичній заміні. Не використовуйте рідину, яка не відповідає специфікаціям, наведеним у таблиці. Уникайте випадкового попадання рідини на пофарбовані, гумові, пластмасові та механічні деталі.
ПРОЦЕДУРА РЕГУЛЮВАННЯ
- Потягніть важіль вгору на 6–8 клацань.
- За допомогою викрутки від’єднайте 4 фіксатора.
- Від’єднайте з’єднувач та (С) зніміть верхню
панель задньої консолі. - Послабте (D) фіксуючу та регулюючу гайку троса.
- Зніміть задні колеса.
- Зніміть стопор та поверніть регулятор, щоб розвести
барабанну гальмівну колодку до блокування диска. - Повертайте регулятор барабанної гальмівної колодки, доки вона
не зведеться і диск не стане обертатися вільно. - Перевірте, щоб барабанна гальмівна колодка не терлася
о гальмівний диск. - Повертайте регулюючу гайку троса до досягнення потрібного
ходу важеля. - Затягніть фіксуючу гайку з моментом 6 Нм.
- Потягніть важіль стоянкового гальма 3–4 рази, щоб перевірити
його хід. - Переконайтеся, що при піднятті важеля стоянкового гальма
сигналізатор гальма на панелі приладів загоряється при першому клацанні.
ГІДРАВЛІЧНИЙ КОНТУР
ЗАПОВНЕННЯ ТА ПРОКАЧУВАННЯ СИСТЕМИ
- Під’єднайте вінілову трубку до штуцера прокачування.
- Декілька разів натисніть гальмівну педаль, потім (A) послабте
штуцер прокачування, не відпускаючи педаль. - Коли гальмівна рідина перестане витікати, затягніть штуцер прокачування,
потім (B) відпустіть гальмівну педаль. - Після завершення процесу прокачування проведіть
випробування на дорозі так, щоб хоч раз була задіяна
система ABS.
Послідовність прокачування
- Лівий передній гальмівний супорт
- Правий передній гальмівний супорт
- Лівий задній гальмівний супорт
- Правий задній гальмівний супорт
ГАЛЬМІВНА РІДИНА | ||
---|---|---|
Продукт | DOT 4 SAE J1703 | |
Об’єм | 1,0 л | |
Інтервали технічного обслуговування | Заміна гальмівної рідини та прокачування системи кожні 2 роки | |
ГАЛЬМІВНА РІДИНА DOT4 | ||
FBX050 | 500 мл | |
FBX100 | 1 л | |
FBX500 | 5 л | |
FBX2000 | 20 л | |
Гальмівні колодки | FDB1892 | |
Довжина (мм) | 96,6 | |
Висота (мм) | 49,50 | |
Товщина (мм)* | 15,50 | |
Мін. товщина (мм)* | 7,50 | |
Диски | DDF1846 | |
Діаметр (мм) | 4 281,00 | |
Товщина (мм) | Мін. 12,00 | |
Товщина (мм) | 10,50 | |
Барабанні гальмівні колодки стоянкового гальма | FSB4035 | |
Діаметр (мм) | 4 170,00 | |
Ширина (мм) | 432,00 |