Select Language

ЗАДНІ ГАЛЬМА АВТОМОБІЛЯ TOYOTA RAV4 III

Завантажити PDF

ЗАДНІ ГАЛЬМА

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ

  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Зніміть задні колеса.
  • Відкрутіть нижній стопорний гвинт між гальмівним супортом і кронштейном.
  • Поверніть гальмівний супорт вгору та зніміть гальмівні колодки з тримача.

ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Правильно розмістіть гальмівні колодки на тримачі.
  • Втягніть поршень супорта за допомогою відповідного інструмента.
  • Поверніть гальмівний супорт вниз.
  • Затягніть болти кріплення гальмівного супорта до кронштейна з моментом 26,5 Нм.
  • Перейдіть до процесу заповнення та прокачування гідравлічної системи.

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ДЕМОНТАЖ

  • Установіть автомобіль на підйомник.
  • Зніміть задні колеса.
  • Відкрутіть з’єднуючий болт та зніміть ущільнювач.
  • Відкрутіть 2 болти та зніміть супорт з кронштейна (A).
  • Відкрутіть 2 болти та зніміть кронштейн з супорта (B).
  • Поставте мітку на диску та осьовій ступиці.
  • Зніміть гальмівний диск зі ступиці.
  • Очистіть поверхню ступиці від іржі та бруду.

ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Установіть на кронштейн гальмівного супорта 2 болти та затягніть їх з моментом 88 Нм (C).
  • Затягніть болти кріплення гальмівного супорта до кронштейна з моментом 34 Нм.
  • Перейдіть до процесу заповнення та прокачування гідравлічної системи.
reference marks alignement

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: коли поршень втягується в корпус гальмівного супорта, гальмівна рідина виштовхується в бачок. Коли гальмівний супорт повертається назад, переконайтеся, що поршень підтримується. Проконтролюйте, щоб контактні поверхні гальмівної колодки були чистими та без забруднень.

СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО

БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ

БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ

  • Відкрутіть 2 болти та зніміть кронштейн з циліндра.
  • Зніміть заглушку отвору для регулювання барабанної гальмівної колодки з
    
заднього гальмівного диска.
  • Поставте мітку на диску та ступиці.
  • Відпустіть стоянкове гальмо.
  • Повертайте регулятор барабанної гальмівної колодки до тих пір, доки гальмівний диск
    
не буде вільно провертатися, потім зніміть диск.
  • За допомогою довгогубців зніміть 2 натяжні
    
пружини з барабанної гальмівної колодки.

БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ДЕМОНТАЖ НАТЯЖНОЇ ПРУЖИНИ

  • Від’єднайте трос стоянкового гальма.
  • Натисніть на пружину барабанної гальмівної колодки, щоб зняти (A) штифт,
    
пружину та барабанну гальмівну колодку.
  • Від’єднайте трос стоянкового гальма від важеля барабанної гальмівної
    
колодки.

БАРАБАННІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ: ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Нанесіть високотемпературну змазку на контактні поверхні барабанних
    
гальмівних колодок.
  • Приєднайте трос стоянкового гальма до важеля барабанної гальмівної колодки.
  • Установіть барабанну гальмівну колодку в зборі з пружиною та штифтом.
  • Нанесіть високотемпературну змазку на область регулюючого гвинта
    
барабанної гальмівної колодки.
  • Установіть натяжну пружину за допомогою довгогубців.
  • Нанесіть високотемпературну змазку на контактні поверхні реактивної штанги
    
та натяжної пружини барабанної гальмівної колодки.
  • За допомогою довгогубців установіть 2 натяжні пружини на барабанну
    
гальмівну колодку.
  • Зверніться до малюнка нижче (B), щоб перевірити, чи правильно встановлені
    
всі деталі.
  • Вирівняйте монтажні мітки та встановіть гальмівний диск.
  • Після встановлення гальмівного диска відрегулюйте стоянкове гальмо.
component layout

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: гальмівна рідина гігроскопічна і підлягає періодичній заміні. Не використовуйте рідину, яка не відповідає специфікаціям, наведеним у таблиці. Уникайте випадкового попадання рідини на пофарбовані, гумові, пластмасові та механічні деталі.

ПРОЦЕДУРА РЕГУЛЮВАННЯ

  • Потягніть важіль вгору на 6–8 клацань.
  • За допомогою викрутки від’єднайте 4 фіксатора.
  • Від’єднайте з’єднувач та (С) зніміть верхню
    
панель задньої консолі.
  • Послабте (D) фіксуючу та регулюючу гайку троса.
  • Зніміть задні колеса.
  • Зніміть стопор та поверніть регулятор, щоб розвести
    
барабанну гальмівну колодку до блокування диска.
  • Повертайте регулятор барабанної гальмівної колодки, доки вона
    
не зведеться і диск не стане обертатися вільно.
  • Перевірте, щоб барабанна гальмівна колодка не терлася
    
о гальмівний диск.
  • Повертайте регулюючу гайку троса до досягнення потрібного
    
ходу важеля.
  • Затягніть фіксуючу гайку з моментом 6 Нм.
  • Потягніть важіль стоянкового гальма 3–4 рази, щоб перевірити
    
його хід.
  • Переконайтеся, що при піднятті важеля стоянкового гальма
    
сигналізатор гальма на панелі приладів загоряється при першому клацанні.

Adjuster and locking nut

ГІДРАВЛІЧНИЙ КОНТУР

ЗАПОВНЕННЯ ТА ПРОКАЧУВАННЯ СИСТЕМИ

  • Під’єднайте вінілову трубку до штуцера прокачування.
  • Декілька разів натисніть гальмівну педаль, потім (A) послабте
    
штуцер прокачування, не відпускаючи педаль.
  • Коли гальмівна рідина перестане витікати, затягніть штуцер прокачування,
    
потім (B) відпустіть гальмівну педаль.
  • Після завершення процесу прокачування проведіть
    
випробування на дорозі так, щоб хоч раз була задіяна
    
система ABS.


Послідовність прокачування

  1. Лівий передній гальмівний супорт
  2. Правий передній гальмівний супорт
  3. Лівий задній гальмівний супорт
  4. Правий задній гальмівний супорт
Bleed coupling opening
ГАЛЬМІВНА РІДИНА
Продукт DOT 4 SAE J1703
Об’єм 1,0 л
Інтервали технічного обслуговування Заміна гальмівної рідини та прокачування системи кожні 2 роки
ГАЛЬМІВНА РІДИНА DOT4
FBX050 500 мл
FBX100 1 л
FBX500 5 л
FBX2000 20 л
Гальмівні колодки FDB1892
Довжина (мм) 96,6
Висота (мм) 49,50
Товщина (мм)* 15,50
Мін. товщина (мм)* 7,50
Диски DDF1846
Діаметр (мм) 4 281,00
Товщина (мм) Мін. 12,00
Товщина (мм) 10,50
Барабанні гальмівні колодки стоянкового гальма FSB4035
Діаметр (мм) 4 170,00
Ширина (мм) 432,00
Пов’язані посібники зі встановлення
loading...