Select Language

Сигналізатор гальмівної системи у вас під контролем

Завантажити PDF

ferodo-support-techtips-warning-icon-2016

А. СИГНАЛІЗАТОР ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ

Зазвичай сигналізатор на панелі приладів, який вказує на наявність проблеми з гальмівною системою, має сигнальний червоний колір (залежно від моделі автомобіля). Він вказує про існування безпосереднього ризику, який, можливо, поставить під загрозу загальну безпеку автомобіля. Загоряння сигналізатора ніколи не можна ігнорувати.

Існує декілька причин, чому може загорітися сигналізатор гальмівної системи. Згідно з наведеним нижче опитуванням проблемою є те, що майже половина водіїв не усвідомлюють ризик і, як наслідок, не реагують відповідним чином.

БАГАТО ВОДІЇВ НЕ ЗВЕРТАЮТЬ УВАГУ НА КРИТИЧНО ВАЖЛИВІ СИГНАЛИ НА ПАНЕЛІ ПРИЛАДІВ

У проведеному нещодавно опитуванні прийняли участь 2000 водіїв. Їх попрохали вказати призначення 10 основних сигналізаторів на панелі приладів. Близько половини респондентів не змогли сказати, що означає, коли мигають сигналізатори тиску в шинах або гальмівної системи. Дивовижно, але 17 % респондентів навіть не знали, що означає сигналізатор низького рівня палива.

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ:*

highlight_visu1

Сигналізатор тиску в шинах 49 %

highlight_visu2

Активовано круїз-контроль 42 %

highlight_visu4

Сигналізатор гальмівної системи 46 %

highlight_visu3

Увімкнено протитуманні фари 40 %

*Процент з 2000 респондентів, які не змогли визначити указаний сигналізатор.

B. НАЙЧАСТІШІ ПРИЧИНИ МИГАННЯ СИГНАЛІЗАТОРА ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ

РІВЕНЬ ГАЛЬМІВНОЇ РІДИНИ НИЖЧЕ МІНІМАЛЬНОЇ ПОЗНАЧКИ

ferodo-support-techtips-warning-visu2-2016
РИЗИК
  • Підвищується ризик утворення парової пробки.
ЩО РОБИТИ?

ТОВЩИНА ГАЛЬМІВНОЇ КОЛОДКИ НИЖЧЕ МІНІМАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ

ferodo-support-techtips-warning-visu-2016
РИЗИК

Це може призвести до контакту підложки гальмівної колодки з гальмівним диском і зрештою, при найбільш несприятливому сценарію, до контакту несучої пластини колодки з гальмівним диском.

ЩО РОБИТИ?

Перевірте товщину гальмівної колодки та у разі потреби замініть її, якщо:

  • Чутно гучний шум під час прикладання гальмівного зусилля
  • Є серйозне пошкодження поверхні гальмівного диска, викликане контактом сталевої несучої пластини гальмівної колодки із чавунним гальмівним диском
  • Автомобіль уводить в одну сторону внаслідок незбалансованого гальмівного ефекту з обох боків осі

НЕВІРНІ ДАНІ ВНАСЛІДОК ПРОБЛЕМ З КОМПОНЕНТОМ ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ (НАПРИКЛАД, ABS)

ferodo-support-techtips-warning-icon2-2016
РИЗИК

Кородоване або поламане кільце ABS може передавати неправильний сигнал від привідного валу або підшипника колеса. У разі наявності корозії під монтажними точками датчика він може зміститися ближче до кільця ABS та передавати невірні дані на модуль ABS.

ЩО РОБИТИ?

Перевірте всю систему ABS на наявність корозії або поламаних кілець та замініть їх в разі необхідності.

НЕВІРНИЙ АВАРІЙНИЙ СИГНАЛ ВНАСЛІДОК ПІДВИЩЕНОЇ ЧУТЛИВОСТІ СИГНАЛІЗАТОРА ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ

РИЗИК

Сигналізатор на панелі приладів продовжує мигати навіть після заміни гальмівних колодок та пов’язаних з ними датчиків зношування.

ЩО РОБИТИ?
  1. Декілька разів натисніть на гальмівну педаль, щоб забезпечити контакт між гальмівними колодками та гальмівними дисками.
  2. Вимкніть запалювання двигуна (панель приладів погасне) на декілька секунд.
  3. Знову увімкніть запалювання двигуна (панель приладів) та перевірте, чи продовжує горіти сигналізатор.

Якщо сигналізатор гальмівної системи продовжує горіти, зверніться за допомогою або порадою спеціаліста.

Такий вид невірної аварійної сигналізації може бути присутній в певних моделях автомобілів. Ці моделі можна подивитися на сайті www.ferodo.com.ua. Якщо ви зіткнулися з іншими проблемами, які часто повторюються в конкретній марці та моделі автомобіля, повідомте нас про це.

 

ВАЖЛИВО: деякі моделі мають «дворівневий» індикатор зношування, який сигналізує про зношування на 70 % та 100 %.

Пов’язані технічні поради
loading...